ПРИКЛАДНОЕ РАЗВИТИЕ СОВРЕМЕННОГО ОБРАЗОВАНИЯ
Abstract
В статье рассмотрена необходимость повышения уровня социально-гуманитарной, информационной, экономической и управленческой подготовки выпускников, что должно найти отражение в учебном процессе через учебные планы, программы, методические материалы, средстваобучения, включая современное лабораторное оборудование.Downloads
References
производства (бизнеса) / Е.А. Ан // Научный потенциал мира : материалы Международной научно-
практической конференции (Чехия, Прага, 27 август – 5 сентября 2011 г.). – Прага, 2011. – С. 124–
127.
2. 2. Ан, А.Е. Организация инновационного кластера интеграции науки, образования и бизнеса – эф-
фективный механизм повышения конкурентоспособности экономики / А.Е. Ан // Вестник КазНУ. – Се-
рия экономическая. – 2015. – №4. – С. 244–252.
3. 3. Аничкин, Е.С. Усиление роли университетов в развитии трансграничных регионов: вызовы и
решения / Е.С. Аничкин // Экономика. Профессия. Бизнес. – 2015. – №2. – С. 47–52.
4. 4. Землюков, С.В. Учеба в вузе – период осмысления базовых ценностей / С.В. Землюков // Ректор
вуза. – 2015. – №4. – С. 12–13.
Downloads
Issue
Section
License
Economics Profession Business is a golden publisher, as we allow self-archiving, but most importantly we are fully transparent about your rights.
Authors may present and discuss their findings ahead of publication: at biological or scientific conferences, on preprint servers, in public databases, and in blogs, wikis, tweets, and other informal communication channels.
Economics Profession Business (EPB) allows authors to deposit manuscripts (currently under review or those for intended submission to EPB) in non-commercial, pre-print servers such as ArXiv.
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).