THE ROLE OF THE VISUAL DESIGN OF EDUCATIONAL MATERIALS IN THE FORMATION OF THE IMAGE OF THE TEACHER JEL: G32 УДК: 37.036.5
Main Article Content
Abstract
The article will consider the role of visual design of educational materials in shaping the image of a university teacher. The basic rules are highlighted, according to which a positive image of a teacher can be formed.
Article Details
How to Cite
THE ROLE OF THE VISUAL DESIGN OF EDUCATIONAL MATERIALS IN THE FORMATION OF THE IMAGE OF THE TEACHER: JEL: G32 УДК: 37.036.5. (2021). Управление современной организацией: опыт, проблемы и перспективы, 16(2), 66-70. http://new.journal.asu.ru/mmo/article/view/12437
Section
Оценка бизнеса и консалтинг в управлении организацией
How to Cite
THE ROLE OF THE VISUAL DESIGN OF EDUCATIONAL MATERIALS IN THE FORMATION OF THE IMAGE OF THE TEACHER: JEL: G32 УДК: 37.036.5. (2021). Управление современной организацией: опыт, проблемы и перспективы, 16(2), 66-70. http://new.journal.asu.ru/mmo/article/view/12437
References
Современные дети. Чему и как учить поколение Z? // Электронный журнал для практикующего учителя. 2018. 09. URL: https://iyazyki.prosv.ru (дата обращения: 08.11.2022) [Modern children. What and how to teach generation Z? Elektronnyj zhurnal dlya praktikuyushchego uchitelya = Electronic journal for a practicing teacher. URL: https: // iyazyki.prosv.ru (date of access: 08.11.2022) (In Russ.)]
Нойманн Э. Глубинная психология и новая этика. М.: Азбука-Классика, 2009 [Neumann, E. New Depth Psychology and Ethics. Moscow: Azbuka-Klassika, 2009 (In Russ.)]
Слободчиков В. Новое образование как путь к новому сообществу. Новые ценности образования: образование и сообщество. М.: Инноватор, 2006. 154 с. [Slobodchikov, V. New education as a way to a new community. New values of education: education and community. Moscow: Innovator, 2006. 154 p. (In Russ.)]
Почепцов Г. Г. Имиджелогия. Киев: Ваклер, 2002. С. 25 [Pocheptsov, G.G. Imagelogy. Kyiv: Vakler, 2002. P. 25 (In Russ.)].
Paas, F., et al. Cognitive load measurement as a means to advance cognitive load theory. Educational psychologist. 2003;38 (1):63–71.
The Cambridge Handbook of Multimedia Learning. Cambridge, U. K.: Cambridge University Press, 2005
Нойманн Э. Глубинная психология и новая этика. М.: Азбука-Классика, 2009 [Neumann, E. New Depth Psychology and Ethics. Moscow: Azbuka-Klassika, 2009 (In Russ.)]
Слободчиков В. Новое образование как путь к новому сообществу. Новые ценности образования: образование и сообщество. М.: Инноватор, 2006. 154 с. [Slobodchikov, V. New education as a way to a new community. New values of education: education and community. Moscow: Innovator, 2006. 154 p. (In Russ.)]
Почепцов Г. Г. Имиджелогия. Киев: Ваклер, 2002. С. 25 [Pocheptsov, G.G. Imagelogy. Kyiv: Vakler, 2002. P. 25 (In Russ.)].
Paas, F., et al. Cognitive load measurement as a means to advance cognitive load theory. Educational psychologist. 2003;38 (1):63–71.
The Cambridge Handbook of Multimedia Learning. Cambridge, U. K.: Cambridge University Press, 2005