UNIVERSITY STRATEGY AND TACTICS: ANALYSIS METHODOLOGY, METHODS AND PROCEDURES OF FORMING SOCIAL RELATIONS JEL: М10, М11, М19, М31

Main Article Content

Viktor Ivanovich Belyaev

Abstract

The article deals with the issues of methodology of analysis of strategic and tactical decisions made in universities.A special place is occupied by the questions of forming relations about the confidence in obtaining an interestingprofession that is in demand on the labor market among school graduates. The ability of these relationships toinfluence the reputation of the university and ensure a high number of applicants.

Article Details

How to Cite
UNIVERSITY STRATEGY AND TACTICS: ANALYSIS METHODOLOGY, METHODS AND PROCEDURES OF FORMING SOCIAL RELATIONS: JEL: М10, М11, М19, М31. (2020). Управление современной организацией: опыт, проблемы и перспективы, 12(2), 3-10. http://new.journal.asu.ru/mmo/article/view/9111
Section
Вопросы теории и методологии управления организацией

How to Cite

UNIVERSITY STRATEGY AND TACTICS: ANALYSIS METHODOLOGY, METHODS AND PROCEDURES OF FORMING SOCIAL RELATIONS: JEL: М10, М11, М19, М31. (2020). Управление современной организацией: опыт, проблемы и перспективы, 12(2), 3-10. http://new.journal.asu.ru/mmo/article/view/9111

References

Аузан А. (2013). Миссия университета: взгляд экономиста: Текст лекции. URL: http://polit.ru/
article/2013/05/07/auzan/. [Auzan, A. (2013). University mission: an economist’s view: Text of lecture.
URL: http://polit.ru/article/2013/05/07/auzan/. (In Russian)].
Беляев В. И., Беляев В. В., Пяткова О. Н. (2014). Маркетинг менеджмент: маркетинговое обоснование управ-
ленческих решений. Барнаул: Изд-во Алт. гос. ун-та. [Belyaev, V. I., Belyaev, V. V., Pyatkova, O. N. (2014).
Marketing Management: marketing justification of management decisions. Barnaul: Altai State University
Press. (In Russian)].
Брюханова Н. В., Беляев В. И., Беляев В. В., Кузнецова О. В. (2016). Миссия университета: разработка и марке-
тинговое обоснование в системе стратегического управления вузами // Сибирская финансовая шко-
ла. № 4. С. 111–125. [Bryukhanova, N. V., Belyaev, V. I., Belyaev, V. V., Kuznetsova, O. V. (2016). University
mission: development and marketing substantiation in the system of strategic management of universities.
Siberian Financial School, No. 4, pp. 111–125. (In Russian)].
Бутакова М. М., Беляев В. И. (ред.) (2019). Менеджмент в организациях профессионального образования.
М.: КНОРУС, 2019. [Butakova, M. M., Belyaev, V. I. (ed.) (2019). Management in professional education
organizations. Moscow: KNORUS. (In Russian)].
Мескон М., Альберт М., Хедоури Ф. (1997). Основы менеджмента. М.: Дело. [Meskon, M., Albert, M., Hedouri,
F. (1997). Мanagement. Moscow: Delo. (In Russian)].